Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 147 Q2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 147 Q2

    Здравейте колеги.. обмислям покупката на такава алфа.
    Страшно много ми харесват. Проблема: не намирам нито в mobile нито в cars-a. Виждам по София 2-3 такива се движат и до там . Ако има някой съфорумник който продава да пише в коментарите. Знам, че трудно се намират. Имам и още 1 въпрос. Каква е разликата между обикновенната, TI и q2 ?
    Може въпросите да са малко "малоумни", но все още съм сравнително новак при алфите .
    Поздрави.

  • #2
    Q2 основната разлика е блокажа на диференциала.
    Доста трудно се намират да се продават и най - верояно ще трябва да почакаш малко, ако няма сега на пазара. До преди някоя друга седмица имаше една да се продава във Варна, ама явно вече е купена.
    Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
    Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
    Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
    Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

    Comment


    • #3
      Аз съм със TI версията,карам я вече около 100к,и ако сега си търсех фейслифт 147ца бих си взел стандартна версия. Тези са трудни за намиране и най-често ще ги намериш по автокъщите в съмнително състояние и завишена цена. Разликите срещу стандартна версия съм забелязал тези:
      Салонът може и да е красив,но не го намирам за удобен.На всеки завой се пързалям от седалката,но и аз съм си големичък .
      Oкачването определено е по-твърдо,но някак си не усещам колата по-стабилна.
      Другите са дребни козметични разлики в огледала,табелки,и лайсни на вратите,които не е за вярване как се драскат. Моята 147ца е напълно оригинална,модификации има само около двигателя и никъде другаде,всичко друго е заводско.
      Last edited by Black Power; d.m.y г., 17:21.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
        Аз съм със TI версията,карам я вече около 100к,и ако сега си търсех фейслифт 147ца бих си взел стандартна версия. Тези са трудни за намиране и най-често ще ги намериш по автокъщите в съмнително състояние и завишена цена. Разликите срещу стандартна версия съм забелязал тези:
        Салонът може и да е красив,но не го намирам за удобен.На всеки завой се пързалям от седалката,но и аз съм си големичък .
        Oкачването определено е по-твърдо,но някак си не усещам колата по-стабилна.
        Другите са дребни козметични разлики в огледала,табелки,и лайсни на вратите,които не е за вярване как се драскат. Моята 147ца е напълно оригинална,модификации има само около двигателя и никъде другаде,всичко друго е заводско.
        Ами то и аз съм си големичък.. иначе предишната ми 147-ца преди фейс беше със кожен салон.. бял. И като има по-голям завой, подпирах се на пасажера
        Мерси за инфото иначе

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by TheTorpedo; d.m.y г., 20:31.
          Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

          Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

          Comment


          • #6
            Карал съм поне 10 читави 147ци и разликата е само ,че нашите ти разбиват бъбреците.Не подвеждай човека.

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by TheTorpedo; d.m.y г., 20:31.
              Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

              Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

              Comment


              • #8
                Говоря за стандартните,моята също има сложен Q2,това ми е втората кола с Q2 и раликата е малка.Колкото до окачването колкото и твърдо да го направят,предницата поднася,колата се люлее ,и задницата подскача.

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by TheTorpedo; d.m.y г., 20:32.
                  Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

                  Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

                  Comment


                  • #10
                    Този който го е слагал ТУК всичко го познават,и за 100 000-110 000 не съм видял никаква разлика в стабилността на147цата,кара се по същият начин както стандартните. Няма никакви фрапиращи разлики.Преди да реши да купува да покара малко и сам ще се убеди.

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by TheTorpedo; d.m.y г., 20:32.
                      Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

                      Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

                      Comment


                      • #12
                        Нищо не се разбрал,пиши едно лично на Радо да му обесниш ,че само в заводите могат да слагат диференциали и електроника и всички останали са неграмотни. Няма да споря повече.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от TheTorpedo Покажи съобщение
                          За последен път ти казвам и приключвам темата, щото явно няма смисъл. Едно е да си забодеш диф-а, друго е да имаш и електроника, която да го управлява както трябва.
                          Сам по себе си диференциала не променя почти нищо, ако се ползва без нужната електроника, какъвто, до колкото разбирам, е твоят случай.
                          Реално при Ку2 няма нищо по електрониката по-различно от на стандартния диф.
                          Алфа във времето от производство на по-късните бройки въвеждат така нареченото "електронно Ку2", което е с по-различна логика на електрониката, но си остава със стандартен отворен диф. Но при механичните заключващи дифове, то няма разлика в "управлението им".
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от TheTorpedo Покажи съобщение
                            За последен път ти казвам и приключвам темата, щото явно няма смисъл. Едно е да си забодеш диф-а, друго е да имаш и електроника, която да го управлява както трябва.
                            Сам по себе си диференциала не променя почти нищо, ако се ползва без нужната електроника, какъвто, до колкото разбирам, е твоят случай.
                            Абсолютно невярно инфо колега. Явно някои те е налъгал и то здраво. Бо ти го е написал по-културно да се усетиш
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Реално при Ку2 няма нищо по електрониката по-различно от на стандартния диф.
                              ......
                              Аз съм със стандартен диференциал. Къде ми е неговата електроника, че ми се губи?

                              Принципно това е горе-долу така – при Q2 предното предаване е допълнено с диференциал тип Тorsen с автоматичен механичен блокаж. Идеята е по този начин да бъдат постигнати по-добро сцепление, поведение в завой и в крайна сметка активна безопасност. Системата Q2 ползва способността на Torsen механизма да произведе блокиращ ефект от 25 процента при натоварване и 30 процента при рязко ускорение, грижейки се постоянно за предаването на по-голямата част от въртящия момент към колелото с по-добро сцепление с настилката в съответния момент.
                              Last edited by Alex_26; d.m.y г., 17:41.

                              Comment

                              Working...
                              X